loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
loading

CALL CENTER ONLINE

BLOG

Na blogu Call Center Online przeczytasz o nowinkach technologicznych, ale nie tylko. Piszemy o biznesie szeroko. Poznaj program call center i inne zagadnienia od podszewki.


Porady biznesowe

loading

Praca w call center - wyzwania, możliwości i rozwój zawodowy

Czy praca w call center jest trudna? Ocena trudności pracy w call center zależy w dużej mierze od indywidualnych predyspozycji. Dla części osób może to być spore wyzwanie - głównie ze względu na intensywny kontakt z klientami, konieczność radzenia sobie w różnych, często stresujących sytuacjach oraz presję czasu. Inni natomiast odnajdują w tym satysfakcję, ponieważ cenią sobie rozmowy z ludźmi i możliwość rozwijania umiejętności interpersonalnych.

Łukasz Jasiński

2025-08-22

Porady biznesowe

loading

Praca zdalna - nowa era pracy

Dawniej ludzie byli całkowicie samowystarczalni – polowali, zbierali i sami decydowali o swoim czasie i pożywieniu. Żyjąc jako nomadzi, wędrowali za lepszymi warunkami życia, ograniczeni jedynie przez odległość swoich podróży.

Łukasz Jasiński

2024-05-13

Porady biznesowe

loading

Na czym polega praca w call center

Czy praca w call center jest trudna? Odpowiedź na pytanie o trudność pracy w call center może być różna dla różnych osób. Praca ta wymaga pewnych umiejętności, takich jak dobra komunikacja, umiejętność radzenia sobie ze stresem i elastyczność w obszarze zadań.

Łukasz Jasiński

2024-01-25

Porady biznesowe

loading

Jak zbudować skuteczny zespół sprzedażowy w call center?

Przekonaj się, jak zbudować zgrany, zadowolony i skuteczny zespół pracowników call center. Oto sprawdzone sposoby na zarządzanie telemarketerami!

Łukasz Jasiński

2022-06-27

Porady biznesowe

loading

Jak zatrzymać klienta? Jak utrzymać relacje z klientem?

Lojalność klienta to bezcenna wartość dla każdej firmy. Lojalny klient jest zarobkiem dla przedsiębiorstwa i żywą reklamą marki. Jak go zdobyć?

Łukasz Jasiński

2022-04-13

Porady biznesowe

loading

System call center – co to jest?

Co to jest system call center i w jaki sposób może Ci się przydać w firmie? Poznaj odpowiedzi na te pytania i ciesz się zwiększoną sprzedażą!

Łukasz Jasiński

2022-01-14

Porady biznesowe

loading

System idealnie dopasowany do Twoich potrzeb

System call center online to oprogramowanie nie tylko dla dużych zespołów - zacznij od jednego stanowiska!

Mariusz Piela

2021-11-12

Porady biznesowe

loading

Inteligentne BOTY w Call Center Online

Przetestuj inteligentne voiceBOTY z Talkie.ai w systemie Call Center Online by usprawnić pracę w swoich zespołach!

Barbara Dyguda

2021-09-30

Porady biznesowe

loading

Promocja! Wysyłaj SMSy taniej niż kiedykolwiek

Przetestuj kampanię SMSową w niższych stawkach niż kiedykolwiek! Skorzystaj z promocji na 100 000 wiadomości w miesiącu.

Barbara Dyguda

2021-09-14

Porady biznesowe

loading

Outsourcing telemarketing. Czy outsourcing call center jest korzystny?

Czy outsourcing call center się opłaca? Jakie zalety ma telemarketing outsourcing i kiedy warto zdecydować się to rozwiązanie? Poznaj odpowiedzi!

Łukasz Jasiński

2021-07-15

Porady biznesowe

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571