loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
loading

CALL CENTER ONLINE

BLOG

Na blogu Call Center Online przeczytasz o nowinkach technologicznych, ale nie tylko. Piszemy o biznesie szeroko. Poznaj program call center i inne zagadnienia od podszewki.


Jak się komunikować

loading

Jak stosować retorykę w obsłudze klienta.

Retoryka to sztuka przemawiania publicznego, która polega na wykorzystaniu różnych środków stylistycznych, takich jak metafory, porównania, pytania retoryczne, by przekonać słuchaczy do swojego punktu widzenia.

Łukasz Jasiński

2023-06-07

Jak się komunikować

loading

Jak i dlaczego warto korzystać z chatbotów w ecommerce?

Co to jest chat bot i dlaczego warto z niego korzystać w obsłudze klienta? Jak wykorzystać chatbota w ramach programu do obsługi sklepu internetowego?

Łukasz Jasiński

2023-01-05

Jak się komunikować

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571