loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
loading

CALL CENTER ONLINE

BLOG

Na blogu Call Center Online przeczytasz o nowinkach technologicznych, ale nie tylko. Piszemy o biznesie szeroko. Poznaj program call center i inne zagadnienia od podszewki.


Call center - porady

loading

Sztuczna inteligencja i automatyzacja w contact center - nowy standard obsługi klienta

Wraz z rozwojem technologii zmieniają się też oczekiwania klientów i sposób, w jaki firmy odpowiadają na ich potrzeby. Coraz więcej przedsiębiorstw sięga po rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (SI) i automatyzacji, aby usprawnić działanie swoich contact center. Celem jest nie tylko skrócenie czasu oczekiwania, ale też dostarczenie bardziej spersonalizowanej, dostępnej i skutecznej obsługi.

Łukasz Jasiński

2025-07-04

Call center - porady

loading

VPN w systemie call center - czym jest i dlaczego warto go wdrożyć?

Zastanawiasz się, co daje wykorzystanie VPN w systemie call center? Chcesz wiedzieć, czy to rozwiązanie może realnie zwiększyć bezpieczeństwo danych, komfort pracy zespołu i zaufanie klientów? Przeczytaj poniższy artykuł i przekonaj się, jak wirtualna sieć prywatna może pomóc Twojej firmie - zwłaszcza że u nas otrzymasz ją bez dodatkowych opłat jako część systemu contact center.

Łukasz Jasiński

2025-05-27

Call center - porady

loading

Jak założyć i prowadzić małe call center? Odkryj zalety systemów contact center!

Czy wiesz, że większość firm w Polsce to mikroprzedsiębiorstwa? W 2020 roku stanowiły one aż 96,2% rynku! Każdego roku kolejne osoby decydują się na założenie własnej działalności. Decyzja o założeniu małego call center wiąże się jednak z wieloma wyzwaniami. Poniżej znajdziesz kilka praktycznych wskazówek, jak stworzyć i efektywnie zarządzać niewielkim call center.

Łukasz Jasiński

2025-04-23

Call center - porady

loading

Praca telemarketera – co jest potrzebne, by zacząć?

System Call Center Online to wszechstronne narzędzie umożliwiające pracę telemarketerów zarówno w biurze, jak i w trybie zdalnym. Dzięki temu można tworzyć rozproszone zespoły, w których pracownicy wykonują swoje obowiązki z różnych lokalizacji.

Łukasz Jasiński

2025-02-21

Call center - porady

loading

System Call Center i SaaS

Software as a Service (SaaS) umożliwia korzystanie z aplikacji bez konieczności jej instalowania na własnym komputerze, zapewniając dostęp do niej przez internet za pomocą przeglądarki internetowej. W modelu SaaS, takim jak system call center, oprogramowanie hostowane jest na serwerze dostawcy, co eliminuje potrzebę martwienia się o infrastrukturę serwerową czy wsparcie techniczne z Twojej strony.

Łukasz Jasiński

2024-03-28

Call center - porady

loading

Telefony i e-maile w rękach handlowców - czy to wystarczy?

W wielu firmach handlowych i usługowych pracownicy działu sprzedaży opierają się na telefonach i poczcie elektronicznej. Telemarketing stał się nieodłącznym elementem ich pracy, choć nie zawsze wiąże się z wydzielonym Call Center i oficjalnym tytułem telemarketera.

Łukasz Jasiński

2024-03-06

Call center - porady

loading

Jak rozpocząć pracę z systemem Call Center Online

Rozpoczęcie pracy z Systemem Call Center Online jest niezwykle szybkie i proste, ponieważ zarówno proces tworzenia konta jak i rozpoczęcia dzwonienia jest niezwykle intuicyjny i prosty w obsłudze.

Łukasz Jasiński

2023-11-13

Call center - porady

loading

Sztuczna inteligencja i automatyzacja w contact center kluczem do lepszej obsługi klienta

W miarę jak technologia ewoluuje, rozwija się także sposób, w jaki firmy obsługują swoich klientów. Obecnie coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje sztuczną inteligencję i automatyzację w swoich contact center, aby zaoferować bardziej efektywną, spersonalizowaną i dostępną obsługę klienta.

Łukasz Jasiński

2023-10-20

Call center - porady

loading

Ile kosztuje założenie systemu call center

Koszt założenia systemu call center może znacząco się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak lokalizacja, rozmiar, zakres usług, technologie używane do obsługi klientów i wiele innych. Poniżej przedstawiamy ogólną orientację w tej kwestii.

Łukasz Jasiński

2023-10-12

Call center - porady

loading

Jak w systemie call center być zawsze online

Być zawsze online w call center oznacza, że pracownicy call center są dostępni dla klientów i gotowi do obsługi ich pytań i problemów w każdym momencie, zgodnie z godzinami działania call center. Aby to osiągnąć, można podjąć kilka kroków

Łukasz Jasiński

2023-10-02

Call center - porady

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571