
Sektor małych przedsiębiorstw w Polsce, gdzie mikroprzedsiębiorstwa stanowią 96,2% wszystkich firm (dane z 2018 roku), wyraźnie dominuje, szczególnie w branżach usługowej (53%) i handlowej (25%). Dla firm tych, inwestycja w zaawansowane narzędzia do komunikacji z klientami jest kluczowa dla wsparcia ich działalności. Jednak większość z nich zmaga się z ograniczonymi zasobami finansowymi i brakiem czasu na wprowadzanie nowości, co często prowadzi do rezygnacji z pomysłów na rozwój ze względu na obawy przed wysokimi kosztami i długotrwałym procesem wdrażania. Taka postawa hamuje rozwój i wprowadzanie innowacji w biznesie.
Tworząc nasz Online System Call Center, kierowaliśmy się przede wszystkim intuicyjnością i łatwością obsługi, ponieważ jako przedsiębiorcy rozumiemy wartość czasu w biznesie. Uruchomienie systemu nie wymaga żadnych skomplikowanych instalacji - wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej, załadowanie bazy danych i ustalenie scenariusza rozmów, aby system był gotowy do użycia. Cały proces, łącznie ze szkoleniem z obsługi, zajmuje nie więcej niż godzinę.
Mając na uwadze ograniczone budżety, stworzyliśmy program wsparcia dla małych firm 'Wsparcie na starcie', umożliwiający bezpłatne skorzystanie z naszych rozwiązań. Jeśli prowadzisz mikroprzedsiębiorstwo, skontaktuj się z nami , aby zobaczyć, jak możesz ulepszyć komunikację z klientami. Zacznij korzystać z własnego centrum obsługi klienta już teraz !

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Call Center Online Sp z o.o.
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGION: 022166120
KRS: 0000466571