loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Kobieta siedzi po turecku z laptopem i słuchawkami na głowie. Na drugim planie widać dom jednorodzinny, a na trzecim miasto.

System Call Center dla Małych Firm

Wdrażanie Własnego Centrum Obsługi Klienta:

Sektor małych przedsiębiorstw w Polsce, gdzie mikroprzedsiębiorstwa stanowią 96,2% wszystkich firm (dane z 2018 roku), wyraźnie dominuje, szczególnie w branżach usługowej (53%) i handlowej (25%). Dla firm tych, inwestycja w zaawansowane narzędzia do komunikacji z klientami jest kluczowa dla wsparcia ich działalności. Jednak większość z nich zmaga się z ograniczonymi zasobami finansowymi i brakiem czasu na wprowadzanie nowości, co często prowadzi do rezygnacji z pomysłów na rozwój ze względu na obawy przed wysokimi kosztami i długotrwałym procesem wdrażania. Taka postawa hamuje rozwój i wprowadzanie innowacji w biznesie.

Jak znaleźć zasoby na implementację systemu call center?

Tworząc nasz Online System Call Center, kierowaliśmy się przede wszystkim intuicyjnością i łatwością obsługi, ponieważ jako przedsiębiorcy rozumiemy wartość czasu w biznesie. Uruchomienie systemu nie wymaga żadnych skomplikowanych instalacji - wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej, załadowanie bazy danych i ustalenie scenariusza rozmów, aby system był gotowy do użycia. Cały proces, łącznie ze szkoleniem z obsługi, zajmuje nie więcej niż godzinę.

Mając na uwadze ograniczone budżety, stworzyliśmy program wsparcia dla małych firm 'Wsparcie na starcie', umożliwiający bezpłatne skorzystanie z naszych rozwiązań. Jeśli prowadzisz mikroprzedsiębiorstwo, skontaktuj się z nami , aby zobaczyć, jak możesz ulepszyć komunikację z klientami. Zacznij korzystać z własnego centrum obsługi klienta już teraz

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571