loading

Narzędzia Panelu Wallboard

Panel Wallboard służy do prezentacji w formie graficznej bieżących parametrów kampanii przychodzących i monitoringu Konsultantów.

W celu utworzenia nowego Wallboardu należy wejść w Panel Administratora > Projektant > Wallboard > Dodaj Wallboard.

Opcja dodania nowego wallboard w panelu administratora

Do zarządzania Wallboard-em służą narzędzia:

  • Zapisz – zapisuje tworzony Wallboard,
  • Odśwież – odświeża podgląd Wallboard-u,
  • Pokaż link – wyświetla link, pod którym dostępny jest Wallboard z dynamicznie zmieniającymi się danymi,
  • Otwórz – otwiera Wallboard w nowej zakładce przeglądarki,
  • Zmień nazwę – pozwala zmienić nazwę Wallboad-u,
  • Włącz – utworzony Wallboard należy włączyć, aby był aktywny,
  • Powiel – kopiuje Wallboard,
  • Usuń – usuwanie Wallboard-u.
Panel  parametrów kampanii i stanu konsultantów

Elementy możliwe do zamieszczenia na Wallboard-zie widoczne są poniżej paska narzędzi i dzielą się na dwie kategorie:

  • Kolejki – informacje o infoliniach (1×1 oznacza jedną informację o jednej infolinii, 1×3 to zbiór trzech informacji o jednej infolinii),
  • Konsultanci.

Wybrany bloczek Kolejek/Konsultantów należy przeciągnąć i upuścić na obszar roboczy.

UWAGA!

Podgląd Wallboardu z linku jest możliwy po uprzednim zalogowaniu plikiem PBK.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571