Logowanie do Panelu Konsultanta
Aby rozpocząć korzystanie z systemu Call Center Online, należy:
1. Otworzyć otrzymany od Administratora plik nazwa_call_center.pbk,
2. Zalogować się swoim loginem i hasłem,
3. Wejść na stronę nazwa_call_center.callcenteronline.pl i zalogować się z użyciem tej samej nazwy użytkownika i hasła.
Podczas pierwszego zalogowania należy potwierdzić i zapamiętać udostępnienie mikrofonu witrynie internetowej.
Zalogowanie do centrali sygnalizowane jest komunikatem w słuchawce „Użytkownik zalogowany” i czerwonym znacznikiem podłączenia mikrofonu do przeglądarki.
Ostatnim krokiem jest włączenie poszczególnych kampanii typu manualnego i automatycznego przyciskiem Włącz kampanię.
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571