loading

Logowanie do Panelu Konsultanta

Aby rozpocząć korzystanie z systemu Call Center Online, należy:

1. Otworzyć otrzymany od Administratora plik nazwa_call_center.pbk,
2. Zalogować się swoim loginem i hasłem,
3. Wejść na stronę nazwa_call_center.callcenteronline.pl i zalogować się z użyciem tej samej nazwy użytkownika i hasła.

Logowanie do systemu call center online z podaniem loginu i hasła

Podczas pierwszego zalogowania należy potwierdzić i zapamiętać udostępnienie mikrofonu witrynie internetowej.

Udostępnianie mikrofonu aplikacji call center w przeglądarce

Zalogowanie do centrali sygnalizowane jest komunikatem w słuchawce „Użytkownik zalogowany” i czerwonym znacznikiem podłączenia mikrofonu do przeglądarki.

Ostatnim krokiem jest włączenie poszczególnych kampanii typu manualnego i automatycznego przyciskiem Włącz kampanię.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571