Systemy e-commerce
Integracja z Allegro
W celu powiązania oprogramowania Call Center Online z aplikacją Allegro, należy posiadać konta w obu systemach. PLATFORMA ALLEGRO Rejestracji w serwisie można dokonać na stronie allegro.pl. Aby aktywować integrację w systemie Call Center Online należy się zalogować, a następnie przejść do Panelu Administratora > Ustawienia > Integracje. W panelu Integracje znajduje się lista dostępnych integracji… Czytaj dalej Integracja z Allegro
Integracja z SALESmanago
Integracja z systemem SALESmanago jest dwuetapowa: Utworzenie konta na platformie SALESmanago, Wpisanie danych integracyjnych pozyskanych z konta SALESmanago do dedykowanego miejsca w systemie Call Center Online. PLATFORMA SALESMANAGO Rejestracji w serwisie można dokonać na stronie salesmanago.pl. PLATFORMA SALESMANAGO Po utworzeniu konta należy się zalogować. Z sekcji API należy skopiować parametry integracyjne. Aby aktywować integrację w… Czytaj dalej Integracja z SALESmanago
Integracja z BaseLinker
Integracja z systemem Baselinker jest dwuetapowa: Utworzenie konta na platformie Baselinker, Wpisanie danych integracyjnych pozyskanych z konta Baselinker do dedykowanego miejsca w systemie Call Center Online. PLATFORMA BASELINKER Na stronie baselinker.pl należy założyć konto. PLATFORMA BASELINKER Po utworzeniu konta należy się zalogować do serwisu. PLATFORMA BASELINKER Następnie należy wejść w zakładkęAPI i utworzyć token API… Czytaj dalej Integracja z BaseLinker
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571