loading

Integracja z SMSAPI

Integracja z systemem SMSAPI jest dwuetapowa:

  1. Utworzenie konta na platformie SMSAPI i wygenerowanie Tokena,
  2. Wpisanie danych integracyjnych pozyskanych z konta SMSAPI do dedykowanego miejsca w systemie Call Center Online.
PLATFORMA SMSAPI

Na stronie smsapi.pl należy założyć konto.

PLATFORMA SMSAPI

Po utworzeniu konta należy się zalogować do serwisu.

PLATFORMA SMSAPI

Następnie należy wejść w Ustawienia API > Tokeny API (OAuth) i nacisnąć przycisk Generuj token

Konfiguracja systemu SMSAPI
PLATFORMA SMSAPI

W oknie formularza konieczne jest:

  • wpisanie nazwy tokena,
  • zaznaczenie opcji: SMS, Adresy callback, HLR, MMS (w zależności od planowanego zastosowania integracji),
  • zatwierdzenie wprowadzonych danych przyciskiem Generuj token.
PLATFORMA SMSAPI

Następnie należy pominąć dodawanie filtra IP poprzez krzyżyk w prawym górnym rogu.

PLATFORMA SMSAPI

Wygenerowany Token należy skopiować – jest potrzebny do dokończenia integracji po stronie systemu Call Center Online.

UWAGA!

Nie będzie możliwości wyświetlenia Tokena później. Konieczne jest skopiowanie go od razu po wygenerowaniu i zapisanie w notatniku.

Aby aktywować integrację w systemie Call Center Online należy się zalogować, a następnie przejść do Panelu Administratora > Ustawienia > Integracje.

Sekcja integracje w zakładce ustawienia

W panelu Integracje znajduje się lista dostępnych integracji systemu Call Center Online. Należy odszukać SMSAPI i dwukrotnie kliknąć na rekord.

W oknie formularza konfiguracyjnego należy uzupełnić pola:

  • Użytkownik – nazwa taka sama jak w serwisie SMSAPI,
  • Token – wkleić Token, wygenerowany uprzednio na stronie SMSAPI,
  • Pole nadawcy – jedynie w przypadku wcześniejszego ustawienia Nadawcy w serwisie SMSAPI.
Ekran integracji z SPSAPI

Po uzupełnieniu formularza, należy zatwierdzić ustawienia przyciskiem Zapisz.

Tak skonfigurowana integracja jest już w pełni funkcjonalna.

Zastosowanie integracji:

  • w kampanii wychodzącej typu SMS OUT,
  • w zaawansowanym Skrypcie rozmowy – pozwala na wysyłanie przez Konsultanta uprzednio spreparowanej wiadomości SMS poprzez przycisk w trakcie trwania rozmowy.
loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571